5η Διαδικτυακή επικοινωνία
Τι σημαίνει ποιοτικός
χρόνος με τα παιδιά;
Αυτές οι μέρες, αφού οι συγκυρίες μας έφεραν να κλειστούμε στο σπίτι,
ενδείκνυνται για ποιοτικό χρόνο με τα παιδιά μας.
Για παράδειγμα:
Μπορούμε να μαγειρέψουμε μαζί με τα παιδιά.
Να γίνουμε και εμείς παιδιά και να υποδυθούμε ρόλους, π.χ. ο πελάτης και ο ταμίας ( στο σούπερ-μάρκετ), η δασκάλα και τα παιδιά, η μαμά / ο μπαμπάς και τα παιδιά.
Επίσης, μπορούμε όλοι μαζί να παίξουμε παιχνίδια όπως UNO, monopoly, παζλ ή να κάνουμε κατασκευές από χαρτόκουτα, άδειες συσκευασίες κτλ.
Διαβάζουμε παραμύθια ή ψηφιακά, όπως
http://www.mikrosanagnostis.gr/istoria.asp
https://www.ebooks4greeks.gr/
Προτάσεις επεξεργασίας παραμυθιού:
Ζωγραφίζω ότι μου έκανε εντύπωση από το παραμύθι.
Αναδιηγούμαι ( με τη βοήθεια των εικόνων ή χωρίς)το παραμύθι μαζί με τη μαμά.
Παίζω το παραμύθι μαζί με τη μαμά (παιχνίδι ρόλων - δραματοποίηση).
Γράφω τον τίτλο και τα ονόματα των ηρώων του παραμυθιού (όπως και όσο μπορώ).
Να γίνουμε και εμείς παιδιά και να υποδυθούμε ρόλους, π.χ. ο πελάτης και ο ταμίας ( στο σούπερ-μάρκετ), η δασκάλα και τα παιδιά, η μαμά / ο μπαμπάς και τα παιδιά.
Επίσης, μπορούμε όλοι μαζί να παίξουμε παιχνίδια όπως UNO, monopoly, παζλ ή να κάνουμε κατασκευές από χαρτόκουτα, άδειες συσκευασίες κτλ.
Διαβάζουμε παραμύθια ή ψηφιακά, όπως
http://www.mikrosanagnostis.gr/istoria.asp
https://www.ebooks4greeks.gr/
Προτάσεις επεξεργασίας παραμυθιού:
Ζωγραφίζω ότι μου έκανε εντύπωση από το παραμύθι.
Αναδιηγούμαι ( με τη βοήθεια των εικόνων ή χωρίς)το παραμύθι μαζί με τη μαμά.
Παίζω το παραμύθι μαζί με τη μαμά (παιχνίδι ρόλων - δραματοποίηση).
Γράφω τον τίτλο και τα ονόματα των ηρώων του παραμυθιού (όπως και όσο μπορώ).